2010. október 19., kedd

Feketeerdő muffin

Hozzávalók:
                        
  • 1 ü. meggybefőtt
  • 25 dkg. liszt
  • 1 cs. sütőpor
  • fél kiskanál szódabikarbóna
  • 3 ek. keserű kakaópor
  • 4 ek. csokis tortadara
  • 2 tojás
  • 12 dkg cukor
  • 12 dkg. margarin
  • 2 dl kefir (joghurt is jó)

Mázhoz:
  • 100g ét tortabevonó
  • 1 kk margarin
  • 1 kk víz

Elkészítés:

A lisztet, sütőport, szódabikarbónát, kakaót, csokis tortadarát összeforgatjuk. A tojásokat a cukorral habosra keverjük, majd hozzáadjuk a margarint és a kefirt. Beletesszük a lisztes keveréket, majd a meggyet. 
A muffin sütő mélyedéseit papírral kibéleljük és 3/4-ig tesszük a masszával. 180 fokon kb. 20 perc alatt megsütjük.
A tortabevonót a margarinnal és a vízzel megmelegítjük (én a mikróban szoktam :) ), majd a kihűlt muffinok tetejét megkenjük vele. Tejszínhabot nyomhatunk a tetejére és díszíthetjük meggyel. Én a fiam szülinapi bulijára csináltam, így színes tortadarával díszítettem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése